1 dag kvar!

Eftersom det bara är en dag kvar på mitt sommarlov tänkte jag skriva en summering över sommaren!
 
Jag har vart på liseberg 2 gånger, en gång med pappa, lillebror och styvmamma (det vet ni som läser min blogg redan) och en gång med Sofie (min "styvsyster"). Och jag har också vart på Ullared 2 gånger, en gång med pappa och en gång med mamma, Lars & Sofie. Har tillbringat en helg med de sistnämnda i Göteborg och haft jätte mysigt, gått på stan väldigt väldigt mycket osv. Det var kul då också för då var det Gothia Cup så vart man än gick kom det fram en massa lag/lagmedlemmar och pratade med en! 
-Har inga bilder på det eftersom när jag skulle ladda in bilderna på kameran försvann en hel del. :(
 
Jag har vart en långhelg i Stockholm hos pappa. Vi gick på stan väldigt mycket, köpte lite kläder och sen följde jag med pappa till hans jobb och tränade! Hm.. Vad mer? Jo! Vi åt Thai på favorit thai stället. Det ligger nära Östermalm fast på väg mot stan har jag för mig. Eftersom pappa bor på Östermalm brukar vi gå för det ligger ju väldigt nära. 
 
 
Jag har hängt lite med Jenny (min moster) och hennes pojkvän Arthur när de var i Kristinehamn, vi var ute och badade flera gånger och sen så åkte jag Jenny och min lillasyster till Karlstad och shoppade och åt glass på Carli's. De har nog världens godaste glass! 
Jag har hängt vid poolen hos pappa, vart med en massa kompisar, ätit glass, badat och sånt! En väldigt bra sommar helt enkelt! Men nu ser jag faktiskt fram emot att skolan börjar imorgon. 
Det viktigaste som har hänt den här sommaren:
Är att jag har fått en lillasyster, Amelia. ❤
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback