22.12

...Är avklarad. Måste säga att våra nya mentorer är jätte bra, speciellt den manliga, han är riktigt rolig! Vi har en manlig mentor som är kanadensisk och en kvinnlig som är finsk. Vi ska han i engelska och henne i matte. Han kan också franska eftersom han är från Kanada så det är kul eftersom jag går i franska! Slutade halv ett idag och kom hem runt två tiden. Väldigt skönt att komma hem tidigt måste jag säga! Slutar samma tid imorgon och tänkte ta samma buss då. Det ska bli kul för Anna följer med mig hem och sover hos mig hela helgen! Vi får se vad vi hittar på... 
 
Är riktigt super trött och funderar på att gå och lägga mig och sova. Har inte vant mig än med att gå upp halv sex, haha. Men det är ganska skönt för skolan börjar på "riktigt" på måndag. Den här veckan (från onsdag) har vi bara "lära känna" och informations lektioner! Men.. Jag tror faktiskt att jag går och lägger mig nu. 
Goodnight peeps!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback