Födelsedagsmiddag

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julia en supermysig födelsedagsmiddag i lördags, jag sov även över. Det bjöds på god mat och mycket skratt. Även en hel del drama, hehe. Jag skapade nog mest innan jag ens hunnit kliva innanför ytterdörren. Det var nämligen så att jag åkte buss dit och gick sedan av en hållplats för tidigt, det var mörkt och kallt och jag hade ingen aning om vart jag skulle gå. Det resulterade i att jag vandrade på måfå en stund innan jag smsade tjejerna men då dog mobilen av kylan (jävla iPhone batteri som inte tål kyla!!!!!!!!!) så jag var både vilse, frusen och lite skärrad. Efter ungefär fyrtio minuter insåg jag att jag gjorde bäst i att fråga någon vart jag befann mig så jag knackade faktiskt på hos en gammal tant och hon var supersnäll och hjälpte mig mycket. Det visade sig att Julia var ute och letade plus att hon bodde några hundra meter ifrån tanten. Haha, i stunden var det inte ett dugg trevligt men i efterhand lite humoristiskt. Dock gör jag inte om misstaget en gång till. 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback