Flower prints

Söndaaaag! Sitter för tillfället och pratar med Fanny på Skype samtidigt som hon hjälper mig med att skriva ett personligt brev till IB. Jag stängde min ansökan i fredags efter ett långt prat med SYVen och hon hjälpte mig att skriva ut lite olika forms och ge mig ett dussin peptalks. Var så upphetsad och nervös att jag slutade andas flera gånger, blev helt snurrig i huvudet och förstod inte varför förrän hon sa att jag skulle sluta hålla andan.
Har just nu två stora kuvert som ska fyllas med rekommendationsbrev, personliga brev, betyg etc. och skickas iväg till Göteborg imorgon. Ingen stress här inte! 

Kommentarer
Postat av: Noraa hehehe

Det kommer att gå bra emmmsii!! <3

2014-01-26 @ 20:05:27

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback