Stressed out

Hejsan mina vänner. Jag känner mig så otroligt stressad för tillfället. Vi har mycket i skolan med läxor och prov och jag är med i elevrådet och blev utvald till sekreterare. Samt att Fanny och jag ääääntligen har startat EFED Drama Club. Åååhh vad kul det är! Förra tisdagen var första mötet och när jag kom in i aulan så var min första tanke "vad gör alla här? Det är inte läxhjälp här inne", men sen förstod jag att de var här för oss!!!!!!! Vi har fått en skara med super intresserade trevliga människor och jag bara känner att detta kommer att bli awesome. Men det krävs mycket ansvar utav mig och Fanny.
Förövrigt går det väldigt bra, jag har slutat skjutit upp allt till sista sekunden utan gör läxorna direkt när jag har fått dem. Hoppas att det håller sig. Till er alla som känner sig lika stressad som jag, håll ut!! Varje dag när ni vaknar och känner "nej jag orkar inte idag" så ska ni tänka på ert mål, mitt är IB på IHGR och det får mig att gå upp, sätta på mig kläderna och gladligen gå till skolan. Har ni inget mål så kan ni tänka på alla söta killar ni kommer att träffa när ni börjar gymnasiet (men då krävs det ju också att ni lyfter röven från sängen och pallrar iväg till skolan och gör ert bästa).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback