TO-DO-LIST

Min halloween outfit (jag ska föreställa catwoman)
 
Veckan kommer komma med ett fullspäckat schema, något jag älskar! Jag är en extremt hyperaktiv människa som multitaskar i princip hela tiden (förutom när jag läser, det är den enda gången jag bara gör en sak) så jag tycker illa om rastlöshet.
 
På tisdag har min NO-lärare fixat ihop en lab raport surgery (surgery=något som måste fixas= ex. läxor= läxhjälp) för att vi ska kunna öva på att skriva en utmärkt rapport. Ska också hinna lämna tillbaks lite och låna lite böcker. På onsdag är det halvdag i skolan och efteråt ska min klass och 9D planera inför halloween discot på fredag. 
På fredag är det halloween i skolan och disco för junior school och sedan senior school. Det ska bli såå kul! Efteråt sover jag hos Fanny, standard. Vi ska antagligen hitta på något mysigt med Moa i helgen också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback