So happy

Hej! Åh gud, jag är helt lyrisk just nu. Detta har vart en så bra dag!
Först var vi på gymnasiemässan på Tingvallahallarna, där mitt intresse för IB linjen stärktes då jag fick svar på några frågor jag har haft. Jag har beslutat mig för att söka till IB på IHGR som mitt förstahandsval, IB på Hvitfeldtska som mitt andra och ekonomi på Tingvalla som tredje. 
Sen när vi hade Science förut fick vi tillbaks våra lab raports som vi gjorde igår. Vi gjorde dem exakt som man ska göra på nationella provet och jag fick ett B! Så hade detta vart ett "riktigt" nationellt prov hade jag fått det betyget. Det är dock extremt svårt att få A av våra lärare. Och sen när jag kom hem så såg jag betyget för ett SO grupparbete-presentation vi hade och åååååhhh får man säga att man är stolt över sig själv? Jag har fått en jättebra start i precis allting denna termin, det lönar sig att ta lite tid och plugga!
 
På tal om att plugga, det är precis vad jag ska göra just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback