In distress

Tjaaaaa.. Hade tänkt att jag skulle lägga upp bilder osv från Valborg men blogg.se appen funkar inte:@@@ ska försöka tills det funkar dock, haha! Det var för övrigt väldigt kul och mysigt på Valborg. Just nu pluggar jag till ett religion prov jag har imorgon, det är på judendomen och islam. Har dock inte pluggat något innan idag och har inte ens kommit till judendomen.... Gooodbye lovely A :( Känner att jag är i behov av glasögon nu eftersom jag läser. De ska komma om ungefär en vecka, kan ärligt talat inte bärga mig. Ska bli grymt skönt att kunna se skarpt och äntligen orka läsa. Min mobilladdare har börjat glappa också, alltså helt sjukt vad problem jag har haft med Apple laddare. Först mina två MacBook laddare och nu min iPhone, det är jobbigt att jag är den enda i min familj med en femma också, annars hade jag ju kunnat låna deras. Nu ska jag fortsätta plugga! Ha det braaaa:P
 
 

Den första bilden är från i fredags när Lisa sov hos mig och vi lagade middag osv. Var jätte mysigt! Sen i lördags gjorde vi en galet stor frukost, var mätt hela dagen:P Senare på kvällen åkte jag hem till henne och käkade mat, gööööööött. Nu blev jag hungrig, shit. Haha resten av bilderna är från Valborg, älskar er tjejer!!!! FYI så köpte vi godis, chips och dricka för drygt 400 spänn, gött va? ;);) dock så var vi ju sju tjejer men still....

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback