tomt

Var på stationen och vinkade av fransoserna idag. Shit vad jag grät, säkert flera floder:P Denna vecka har nog varit den bästa i mitt liv! Jag kommer att sakna alla så mycket, speciellt Hugo♥. Otroligt hur bra man kan lära känna någon på bara en vecka som man inte ens talar samma språk med. De är rätt så bra på engelska och vi andra kan ju prata franska så vi kan ju ändå göra oss förstådda väldigt bra. Men det känns så tomt, man kollar liksom bort runt hörnet hela tiden och förväntar sig att de ska stå där och prata med sitt sexiga språk, bara för att man har vant sig så mycket med att ha de där. Det finns ingen längre att åka tåg, buss eller något annat med. Åååååh vad detta är sorgligt. Har vart deprimerad hela dagen! Efter att vi hade sagt hejdå (tåget till stockholm gick 09.27) så skulle vi egentligen gå direkt tillbaks till skolan men jag och 8 tjejer (tror jag) gick till donken och åt glass, grät lite och tyckte synd om oss själva. Efter det åkte vi till skolan igen. Jag kommer att lägga upp en massa bilder och berätta vad vi har gjort osv men inte nu. 63 dagar kvar tills jag får träffa alla igen, lääääääängtar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände i helgen? Hörde att det var bråk...

Svar: Ja littegrann peut etre
Emma Englund

2013-03-27 @ 18:12:26

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback