Sååååå glad

Blev tillbedd att stanna kvar efter NO lektionen idag för min lärare ville mig något. Blev super nervis och tänkte ifall jag hade failat i något. Då ger hon mig pappret med målen på från vårt senaste projekt (the body book project, man fick ett organsystem och skulle skriva galet mycket om det) och jag såg att allt i A delen var grönt!!!!!!! Blev såååååå glad, första A betyget jag har fått i NO (på ies)! Dock är det super svårt att få bra betyg i NO på min skola och min lärare sa att det inte var ofta hon gav ut A så fatta vad jag är glad. Känns verkligen som att hårt arbete payar off.
Nu ska jag plugga och få ett till A, hahaha..Godnattens!
 
BTW! Det är bara 8 dagar kvar tills fransoserna kommer! Can't wait.

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback