Påsklov

Det här har nog varit en av de värsta dagarna någonsin. Det var väldigt trevligt på tågstationen, ni som var där vet vad jag pratar om heheheh ;););) men usch vad hemskt det har varit efteråt. Har vart psykiskt utmattad hela dagen. Känner att mina ögon är väldigt trötta också på grund av att jag har gråtit mycket, men vem kan blama 
mig för det liksom:P Inte konstigt att gråta när man skiljs åt från en massa underbara människor! Har inte heller kunnat koncentrera mig och det enda jag har gjort är att kollat på film, gråtit lite:P och inte gjort något alls. Har studiedag imorgon så fick påsklov idag, det är så skönt. Känner att det är nödvändigt! Flis, när du ser detta: ha det så bra i England, love ya♥ nu ska jag sova, godnatti!
 
Några random bilder från senaste veckan
En Ben & Jerrys som jag och Line delade på idag för att vi var så sorgsna. Göttttiit
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback