The last day

Igår var jag ute på sjön med los familj inkl mormor, morfar, Jenny, Leija, Marlon och Arthur. Det var fääätttt mys!!!! Vi åkte till Saxholmen och låg på bryggan och solade och badade hela dagen. Var rätt sleten efteråt. När vi kom hem damp jag rakt ner i sängen och somnade direkt. Klockan var inte ens tolv... Sov till elva, helt sjukt eftersom jag somnade så tidigt!!! Idag har jag vart med Lisa en liten stund, lämnat tillbaks böcker på biblan och umgåtts med familjen. Trevligt... Har också börjat kolla på Pride & Prejudice tv-serien. Det finns en massa olika filmatiseringar utav den bästa boken ever, en film från 1940, en från 1980, en tv-serie från 1995 och ännu en film från 2005. Vil också hitta en egen kopia utav boken, en ganska gammal och nätt men ändå i fint skick. Hahah.... Besatt av P&P...
Grillning på Saxholmen, alla var så hungriga så vi fick improvisera lite, det funkade det med!
Mr Darcy<3
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback