today

Hejsaaaaaaan! Pluggar lite matte, förstod inte så mycket från lektionen (förra veckan) så jag gick in på matteboken.se, jätte bra sida där de går igenom olika saker. Letade efter det vi höll på med just nu (grafer, hitta funktionen y=kx+m genom att bara få en tom graf eller hitta stället där två linjer korsas), det är en A fråga. Kan vi inte det kan vi inte få A. Vet ni vart jag hittade det? Under matte b på gymnasiet, hahaha... Weeeeeelllll ska göra några uppgifter, har prov på detta imorgon och jag vill gärna ha ett a. Dock så tycker jag att C frågorna är så enkla att det nästan är konstigt??? Tror att jag har missat något eftersom det är så enkelt. Ska försöka hinna titta på Pretty Little Liars också!!! Godnatti<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback