Studyfludy

Håller på med matteläxan just nu. Den är egentligen till nästa fredag hahaha men jag gillar att vara i tid. Vi ska ha ett prov då också.. På graphings. Denna dag har vart bra, gick på stan efter skolan och köpte en födelsedagspresent till Julia som ska ha fest på lördag, köpte även ett par shorts och ett par undies till mig själv (jag kan inte gå på stan utan att köpa något till mig själv typ!!!).
 
Imorgon ska jag möjligtvis dra till bygget med Jennifer en stund och sen ska jag träffa Oskar efter det. På lördag ska jag till Karlstad och kanske träffa Tea innan jag ska till Julia, sen följer Anna med mig hem och sover här. Kul helg!! Mycket att göra, men det är bra. Hoppas bara att jag får lite tid över till att plugga till allt som händer nästa vecka. Nu ska jag sova. Godnatt!♥
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback