Lycklig

Var ute på en springtur med den bästa i världen förut. Älskar dig snuttan♥♥♥
I alla fall så tog jag en springtur för att rensa hjärnan lite men det fick motsatt effekt. Haha!! Tänkte på hur himla lycklig jag känner mig nu. Har den bästa familjen, de allra bästa vännerna och en helt underbar varelse som får mig på bra humör varje gång jag ser henne. Allt känns så himla bra, vill att det ska fortsätta vara så! Och att skolan börjar snart igen känns inte sämre, längtar faktiskt. Det finns möjligen en person som kan få mig att tappa den känslan, men samma person kan också få känslan att bli 100 gången starkare!!! hihihiihi 
Jag tror att jag borde sova! det är nog min trötthet som får mig att bli så glad, lol, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback