Hihi

JAG HAR :
Ett förhållande:
 Nopes
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Nee
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ne
Blivit kär vid första ögonkastet: nej

Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrikit åt en lärare: Nej

Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej

Några smycken som kostat över 1000 kr: Haha vet faktiskt inte:P 

DAGENS:
Klädsel: Mjukisbyxor och en t-shirt

Frisyr: Som vanligt

Låt: Alla på min spotify lista

Vill ha: En resa till New York, lol det vill jag jämt ha
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Att jag såg förjävlig ut hahaha

FÖRSTA:

Bil: Har ingen bil
Kärlek: Victor lol
Husdjur: Kommer inte ihåg, antingen så var det en minigris eller en duva, kan ha vart en katt också
Semester: Gotland tror jag? haha jag vet inte riktigt
Jobb: Har aldrig jobbat
Köpta skiva: Alltså det var ju sjukt längesedan hur ska man komma ihåg det?
Piercing: Öronen
Konsert: hahaha pinsamt att säga

SISTA:
Personen som sms:ade dig: 
Lisa eller Oskar tror jag, har inte kollat mobilen de senaste timmarna
Personen som du kramade: Lisa eller Alma
Personen som ringde dig:  Pappa
Du sa till din pappa: Puss och kram eller nå tror jag
Bilfärd: Hem från Alma och Lisa
Filmen du såg: The Beach
Gången du grät: igår när jag kollade på Blood Diamonds och leo dog :((((((((
Måltiden: pasta

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja det skulle jag säkert!                                                                                              

Våga hoppa bungyjump: Samma där, skulle jag säkert våga.                                                                                       

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Beror på hur många och hur de ser ut haha

Kalla dig själv lycklig: Ja då
Hellre ta bilden än vara med på den: Beror på
Kunna gråta över en kille: Ja, klart man kan gråta över en kille
Kunna gråta över någon tjej: Skulle jag säkert 

Kunna springa 50mil: Hahahh nej

VAD:
Gör du just nu: pluggar litte
Ska du göra imorgon: träffa Isolde:))
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ingenting, jag pratar inte med mig själv:PPPP
Har du med dig in på bion: en till människa 

Är det för färg på dina byxor: grå
Är det för väder hos dig just nu: mörkt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: vet inte, allt i helhet kanske... 
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa en massa kläder, resor och spara till framtiden

 


Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback