Bonsoir

Åååååhhhhhh....Är så grymt irriterad just nu! Först i skolan hade vi matteprov, det gick ganska okej ändå. A frågorna hörde ihop (2 st) och jag råkade göra ett litet misstag på första och märkte inte det förens jag fick svaret på den sista och bara "dafuq, vad är detta?", hann dock inte ändra om så jag ska be min lärare om jag kan få göra om frågan så jag får bättre betyg, för jag vet hur man löser den :))):):) Efter skolan träffade jag min moster och hennes kompis och vi fikade på Espresso House och sen kollade på kläder. Fick panik för jag har redan bränt så galet mycket pengar efter jul nu och jag måste spara till Barcelona och Frankrika (ska till båda ställena i maj) så nu har jag lovat mig att jag ska spara månadspengen och spara pengarna när jag fyller! Har dock pengar kvar från jul som tur är! Sen när jag kom hem så såg jag mina svarta byxor (som jag köpte förrförra veckan) ligga där den nytvättade tvätten är, då har någon trevlig människa antingen tvättat dem på för hög värme eller torktumlat dem (vilket inte är OK) så nu har de töjt ut sig och blivit helt uppfuckade! Tur att de passar lite bra åtminstone. Allt gör mig så irriterad, är ganska lättirriterad + att jag glömde mobilen i min mosters bil, ååååhhhh!!!!! Typ värsta dagen! Lol jag måste sluta klaga på allt. Är bara tvungen att göra det ibland! Ne nu ska jag kolla på pll och bli på bra humör igen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback