Barnens jul

Haha det måste vara den skönaste videon of all time. Såååå rolig!! 
 
 
Åkte till Fannini i lördags och har sovit här sedan dess. Ska däremot hem idag, ska bli lite skönt att träffa mammiiiiii igen. Ja jag har blivit värsta mammagrisen under sommarlovet. Så blir det om man spenderar 80% med henne av ens vakna tid på dygnet. Vi har haft det super mysigt, skrattat som attan, vart och simmat, käkat godis och bara haft så mysigt som jag och Fanny kan ha det! Igår blev vi väldigt övertrötta och kunde inte sluta skratta (jag menar verkligen det, vi skrattade i typ en halvtimma) så vi somnade runt 4-5 tiden i morse. Shit happens. Men vi gick upp pigga (halvdöda) vid nio tiden och firade att vi inte börjar skolan idag eller imorgon med amerikanska pannkakor.
 
HA DET SÅ KUL ALLA NI SOM GÅR I SKOLAN MOHAHAHAHHA
okej jag längtar till skolan och har gjort det i några månader nu men äääändåååå
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback