atm

Pratar med qvist på skype just nu, ska plugga efteråt. Idag har jag bara haft två lektioner och de var efter lunch, innan kollade nämligen min klass och en till 8a på skolan på teatern Anne Franks Dagbok. Den var väldigt bra men sorglig.. Har förövrigt lite ångest över allt möjligt just nu, från betygen till pengar till franska resan osv, att jag inte lägger ner mig lika mycket i skolan och att det definitivt syns på mina betyg i vissa ämnen. Dock har denna månad och förra vart väldigt stressig så det beror väl på det samt att jag får skylla mig själv, men ändå. Nästa månad kommer ju bli betydligt stressigare. Har en planerad sak nästan exakt varenda helg.
 
Kommande händelser:
17 april = student council filmgruppen jag är med i (på skolan) har en filmdag för 5orna
11 maj = dop 
13-17 maj = prao
17-21 maj = Barcelona
29 maj = betygen sätts!!!
29 maj- 5 juni = Frankrike
8-9 juni = ska till Umeå för min storasyster tar examen
11 juni = skolavslutning
 
Ska alltså utomlands två gånger i maj och har prao en hel vecka samtidigt som vi har en massa prov och betygen sätts. Allvarligt talat har jag redan börjat att stressa på grund av det. Nu ska jag plugga lite graphing, 3D geometry och fractions, hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd om dig

2013-04-11 @ 20:36:24

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback