10 Saker....

... Ni antagligen inte vet om mig
 
Jag älskar att kläder & att shoppa!!!!
Jag är helt galen i tvserier! Skulle jag skriva upp alla serier jag sett skulle listan bli ganska lång, haha.
Jag älskar att läsa, dock gör jag inte det speciellt ofta längre.
Jag är en av de få personer som faktiskt gillar skolan och mina favoritämnen är matte, engelska och svenska.
Jag bor hos mamma hela tiden förutom vissa helger eftersom min pappa bor i Stockholm.
Jag är galen i croissanter, det typ det godaste jag vet.
Mina favoritstäder är Paris & New York, dock har jag aldrig vart i New York men jag älskar den ändå!
Jag gillar att spela spel som typ WoW, LoL, Minecraft osv.
Jag går på Internationella Engelska Skolan i Karlstad och det är vääärldens bästa skola verkligen!
Jag älskar filmen Breakfast at Tiffany´s!
 
 
Det var en rätt gullig kille som ville att jag skulle skriva nåt fint om han också. Vet dock inte vad jag ska säga mer än att du är jätte schyst, rolig och söt! ;)
 
 
Har hämtat mitt paket från HM idag också! Me like. Allt passade awesome bra och kläderna gjorde mig inte alls besviken! Nu ska jag sova, ska upp imorgon och pallra mig iväg till Karlstad och träffa Anna, har inte träffat henne sen skolan slutade.... Kommer bli super kul! 
 
Goodnight peeps!

Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback